21 apr. 2014

I trädgårdslandet. / In the garden plot.


14 kommentarer:

  1. Jag förstår att du vill skydda din bilder, men det förstör lite när det sitter pladask mitt på. De är så söta och fina men illusionen försvinner med texten rakt över. Men kanske det är det enda sättet för dig att verkligen skydda dina bilder.

    Är hur som helst väldigt förtjust i dina små möss och bilderna på dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju tyvärr så. Men allt för många gånger har jag sett mina bilder på andra sidor/ bloggar, utan länk till mig, och ibland med en helt annan berättelse än den jag skrev.
      Kul att du tycker om mina små möss. :)

      Radera
  2. Underbart! Dina möss behöver allt skydd de kan få!
    Martin och Martina mår utmärkt! ❤

    SvaraRadera
  3. Wunderschön!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvaraRadera
  4. Trist når noen stjeler bilder, så jeg kan forstå at du må beskytte dem.
    De er bare sååå söte.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  5. A friend just sent me a link to your blog....so I'm here for the very first time...it will not be the last time - LOVE LOVE LOVE your work....I am full of smiles as I scroll down your page....I think I could spend hours here...I will be back!

    SvaraRadera
  6. Underbart att se våren är kommen hos mössen också, ha det gott

    SvaraRadera
  7. Vilka sötnosar!!
    Jag fattar inte hur levande du kan virka dina möss Marie! Du är en mästare!!

    SvaraRadera
  8. Toksöta trädgårdsmästare!!!

    SvaraRadera
  9. love this it's just so beautiful ☆★☆

    SvaraRadera
  10. Zuckersüß!
    Liebe Grüße, Rosi

    SvaraRadera
  11. Pragtfulde mus! Jeg er meget imponeret!

    SvaraRadera