27 apr. 2015

Lill-Inga. | Little Inga.


Kanske vet du känslan....
Du har satt dig ner för att äta frukost och plötsligt hör du ett ljud från vaskskåpet och inser att någon bor där...
Det var precis vad som hände i Anna-Gulls kök imorse. 
Hej jag heter Lill-Inga sa hon och sträckte artigt fram sin lilla tass.

Maybe you know the feeling ....
You have sat down to eat breakfast and suddenly you hear a sound from the sink cabinet and realize that someone lives there ...
That was exactly what happened in Anna-Gulls kitchen this morning.
Hi my name is Little Inga, she said, and held out her little paw to greet politely.

13 kommentarer:

  1. Du måste ge ut en barnbok med dina underbara möss,eller en film för barn.De skulle älska det,även vi vuxna:) Du är så duktig,älskar din blogg och instagram <3 <3
    Kramiz Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad att du tycker om det jag skapar Monica. :)

      Radera
  2. Hoppas lilla musen får bo kvar där!;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att Lill-Inga får stanna. :)

      Radera
  3. Не устаю восхищаться вашими мышками!! Вы волшебница с крючком!!

    SvaraRadera
  4. Oo what sweet pictures and such a lovely story :)

    Hugs Mieke xxx

    SvaraRadera
  5. Ja gör en bok! Jag har samma namn som lillasyster.

    SvaraRadera
  6. älskar det du skapar...har sagt det förut och säger det igen!!! kramis semlan

    SvaraRadera
  7. Vilken bra idé med en barnbok med dina små söta vänner!

    SvaraRadera
  8. Nu är jag nyfiken på hur det går för de små vännerna :) Jag förstår att det är fullt upp med husrenoveringen, så jag vill inte verka tjatig, men som sagt - nyfiken är jag och längtar gör jag! Ha en härlig helg!
    Med vänlig hälsning, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Jag hade ju glömt publicera några inlägg här i bloggen. Men nu är den uppdaterad igen. :)

      Radera
    2. Nu är jag glad igen :) Tack!

      Radera