8 maj 2015

Jag trampade nästan på honom. | I almost trod on him.


Jag skulle vilja be er alla att vara lite extra försiktiga när ni är ute och promenerar.
Jag trampade nästan på honom på trädgårdsgången häromdagen.
Om jag inte hade hört ljudet av små träskor ja då kunde det ha slutat väldigt illa.
Så snälla, håll utkik efter de små liven!


I would like to ask you all to be extra careful when you are out walking.
I almost trod on him in the garden path the other day.
If I had not heard the sound of small clogs well then, it could have ended very badly.
So please, look out for the little creatures!

3 kommentarer:

  1. Han er så søt, er det bestefar mus ?

    SvaraRadera
  2. Så söta .Får man lov att fråga vad du använder för garn till dessa fina möss ?
    Älskar dina möss 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :)
      Jag använder olika sorters ullgarn. Inget speciellt märke.

      Radera